DZIAŁO SIĘ

Dodane: w czwartek rano
Angielski dla dziennikarzy w OW SDP

Angielski dla dziennikarzy w OW SDPRuszył kurs języka angielskiego organizowany przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Chętnych do nauki zapraszamy!

więcej

Odsłon: 8 | Komentarzy: 0
Dodane: w środę rano
Mistrzostwa Polski Dziennikarzy w tenisie stołowym

Jeszcze do 16 listopada mogą się zgłaszać chętni do wzięcia udziału w Mistrzostwach Polski Dziennikarzy w tenisie stołowym. Turniej będzie rozgrywany 27-28 listopada w hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu w Tarnobrzegu. Organizatorzy zapewniają noclegi i wyżywienie.

więcej

Odsłon: 9 | Komentarzy: 0
Dodane: 10 dni temu
Zajęcia angielskiego w OW SDP w czwartek

17 października (czwartek) grupa początkująca zaczyna zajęcia o godz. 17.00, grupa średniozaawansowana o godz. 18.00, a grupa zaawansowana o godz. 19.00.

więcej

Odsłon: 28 | Komentarzy: 0



PR i TVP kierują się orzeczeniem Trybunału Praw Człowieka
Dodano: 2010-03-04 - 3516 dni temu
1 marca 2010 r. Helsińska Fundacja Praw Człowieka otrzymała odpowiedzi Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia na pisma z dnia 21 stycznia 2010 r., w których wskazała na konieczność zagwarantowania prawidłowych warunków dla debaty na temat sposobów realizowania misji publicznej przez media publiczne w Polsce (zobacz:  Listy Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka w sprawie misji publicznej Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.)
Impulsem do skierowania tych pism był wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka z 16 lipca 2009 r.  w sprawie Wojtas-Kaleta przeciwko Polsce (skarga nr 20436/02). Trybunał uznał wówczas, że w sprawie doszło do naruszenia art. 10 Europejskiej Konwencji Praw Człowieka, tj. wolności słowa w odniesieniu do Heleny Wojtas-Kalety – dziennikarki oddziału wrocławskiego TVP S.A.

W przekazanych Fundacji pismach obaj nadawcy zapewnili, że uwzględniają w swojej działalności treść art. 10 Europejskiej Konwencji Praw Człowieka oraz wytyczne Trybunału strasburskiego z zakresu przestrzegania wolności słowa. TVP zadeklarowała ponadto, że wspiera inicjatywę otwartej debaty nad kondycją mediów publicznych.
Jednocześnie nadawcy nie ustosunkowali się bezpośrednio do wyroku wydanego w sprawie Wojtas-Kaleta p. Polsce. Nie przedstawili także propozycji zmian obowiązujących w mediach publicznych uregulowań wewnętrznych, ani nie wskazali jakie działania zostały podjęte, aby w przyszłości uniknąć podobnych - do stwierdzonych w powyższej sprawie – naruszeń wolności słowa.

Oto treść nadesłanych odpowiedzi: 

Odpowiedź Telewizji Polskiej na pismo z dn. 21 stycznia 2010 r.

Odpowiedź Polskiego Radia na pismo z dn. 21 stycznia 2010 r. 

 
Odsłon: 3230 | Komentarzy: 0 | Udostępnij: udostępnij na facebook-u udostępnij na twitterze

Dodaj swój komentarz

komentarze(0):



Dodaj komentarz:



Adres e-mail nie zostanie wyświetlony na stronie,
służy jedynie możliwości potwierdzenia komentarza.








Copyright © SDP Warszawa 2010                                                                                                            Projekt i realizacja: Webdreamers